Pimu, Pete & Pihka

Pimu, Pete & Pihka

Sivut

2.9.2012

Päivä Porin KV-näyttelyssä

Huh, päivittäminen on jäänyt kovasti muuttokiireiden ja kesäloman alle. Nyt on aika päivitellä kuulumisia :) Kirjoittelen asiasta kerrallaan, toivotaan, että kaikki tapahtunut saadaan tänne mahdollisimman pian!

Aloitetaan Porin näyttelystä, jossa olimme heinäkuun lopulla. Meitä oli kasassa mahtava porukka: minä Peten ja Pimun kanssa, Kapu omistajineen sekä Lyyti Heidin, Hannan ja Jupen kanssa. Päivä oli oikein mahtava! :) Kapu aloitti kehässä saaden EH:n ja sijoittuen junnuluokan neljänneksi. Kapu esiintyi kauniisti kuumasta ilmasta huolimatta ja sai kivan arvostelun (jota mulla ei kyllä valitettavasti ole). Tämä mummu on oikein ylpeä nuoresta miehestä! 

Seuraavaksi kehään pääsi Pete. Pete oli oma upea itsensä ja esiintyi valloittavasti. Avoimessa luokassa oli monta urosta, mutta Pete sai ERIn ja minun yllätyksekseni voitti upeasti avoimen luokan saaden SAn!!! Paras uros-kehässä Pete sijoittui mahtavasti kolmanneksi, mä olin yhtä hymyä! :) Peten hieno tulosrivi Porista oli siis seuraavanlainen: AVO1 PU3 VA-SERT VA-CACIB. Oi että, olin onnellinen! 

Peten arvostelu kuului seuraavasti: 

"Excellent type and proportions. Very nice head. Excellent neck and chest. Enough good in front. Excellent topline and tail. Correct rear. Good coat quality, a bit overtrimmed. Very good temperament and movement." 

Peten jälkeen oli Pihkan vuoro päästä kehään. Pihka-neiti ei oikein jaksanut keskittyä urakkaansa, mutta esiintyi kuitenkin paikoitellen oikein mukavasti :) Hää on niin ihana neiti. Pihka sai tuomarilta ERIn ja voitti luokkansa, mutta SAta hänelle ei vielä annettu. Olin kuitenkin erittäin tyytyväinen pikkuneidin tulokseen! 
Pihkasta tuomari sanoi seuraavaa: 

"Very nice type. Feminine head. Nice neck and chest. A bit short in upper arm. Correct topline. Good tail and rear. Enough good in movement. Good coat." 

Ihana päivä oli! Iso kiitos jokaiselle, oli mahtavaa! Ohessa vielä läjä kuvia päivästä. Lämmin kiitos Tapanille, joka jaksoi taas hääriä kameran takana! :)
Pepeto's Gabriel

Kapu liikkeessä

Tuomarin tarkasteltavana

Kapsu <3
Pete

Voittajan on helppo hymyillä avoimen kehässä

PU-kehä

PU1, PU2 ja PU3

Minun hiiieno mies!

Petrus :)
Pihkis pöydällä


Vauhtia menossa :D

Prinsessa :)

Heidi ja Lyyti

Lyyti liikkeessä

Pihka hengaa

Kaunis tyttöseni! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti